Hétfő - Péntek

06:00 - 22:00

Szombat

07:00 - 22:00

Vasárnap

07:00 - 22:00

Címünk: 6723 Szeged, József Attila sgt. 115

HOT IRON,HOT IRON CROSS

A HOT IRON egy magával ragadó súlyzórudas, csoportos edzésforma. Izgalmas, dinamikus, biztonságos, tudományos alapú és extrém hatékony, ha az alakformálás, a szép, definiált test elérése a cél.

 

HOT IRON-ról általában!

HOT IRON-t szakemberekből álló csoport fejlesztette ki Németországban. A koncepció kialakításában, fejlesztésében, sportpszichológusok, testépítők, atléták, orvosok és gyógytornászok vettek részt. Elsődleges céljuk volt, hogy egy biztonságos, tudományos alapokra helyezett, hatékony, folyamatosan fejlesztett, mégis a résztvevők számára élvezhető, csoportos-súlyzós edzésformát hozzanak létre a fitnesz világában.

 

HOT IRON 1:

Súlyzóval végzett alapgyakorlatokat foglalja magába, miközben magas hatékonyságú edzést garantál. A HOT IRON 1. egy erő-állóképességi edzés, ahol magas (50-es) ismétlésszámmal dolgoznak a résztvevők. A vendégek szemszögéből a legmagasabb fokú hatékonyság, és biztonság érdekében HOT IRON 1.-gyel érdemes kezdeni, és optimális esetben 8-12 hétig látogatni, heti 2-3 alkalommal. Mivel egy idő után a szervezet megszokja a terhelési ingert (ismétlésszám és gyakorlatok), javasolt átváltani HOT IRON 2.-re.

 

HOT IRON 2:

8-12 hét HOT IRON 1 után érdemes változtatni az edzésingeren, és áttérni HOT IRON 2.-re majd 8-12 hétig látogatni, ugyancsak heti 2-3 alkalommal. HOT IRON 2.-t megnyújtott edzésidő, új, változatos, összetettebb gyakorlatok, még hatékonyabb feszesítés és testzsírcsökkentés jellemzi. Ez az edzés az erő-állóképességi és a hipertrófiás (izomnövelő) edzés között helyezkedik el. Megváltozott gyakorlatok, ingerek, valamint ismétlésszám jellemzi. 8-12 hét után, ha már szervezet alkalmazkodott a megváltozott edzési ingerekhez át kell váltani a királykurzusra, az IRON CROSS-ra.

 

 

IRON CROSS:

Ez az edzés az IRON SYSTEM gyorsító sávja, ez teszi teljessé a HOT IRON edzésrendszer egyedülálló hatékonyságát. A teljes periodizációval a résztvevők elérhetik céljaikat: maximális testzsírcsökkentést, feszes, definiált testet. Ez az atletikus edzés viszonylag kevés ismétlésszámmal dolgozik, mint az előző edzések (maximum 8-12 ismételés) több feszesítő, anyagcserét aktiváló szövetet termel, és így gyorsabb anyagcserét idéz elő – egy 24 órán át tartó kalóriaégetést (utóégető hatás).

Az óra felépítésének köszönhetően a haladó HOT IRON résztvevők megtapasztalhatják, hogy milyen új kihívások rejlenek az alacsonyabb ismétlésszámú, nagyobb terheléssel történő gyakorlatokban.

Gortva Tamás

  • Hétfő 19:30-20:30 Hot Iron 1
  • Kedd 20:30-21:30 Hot Iron 2
  • Szerda 19:30-20:30 Iron cross
  • Csütörtök 20:30-21:30 Hot Iron 1
  • Péntek 18:30-19:30 Hot Iron 2
  • Vasárnap 17:30-18:30 Iron cross